Buketylz944 Kızımız geliyoooorrr 🤗🤗🤗😇16+3 de öğrendik çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin
hamisanne_63 Buketylz944 ne güzelll bende kızım olmasını cok istedim 16+6 yiz şuan 3 gün önce oğlum olacağını öğrendik 😇
fuunda_3 Buketylz944 gözünüz aydın🌸🌸 doktor da bana 17 de kıza benziyor dedi acaba değişir mi net konuşmadı 😐
Buketylz944 fuunda_3 bana kız dedi direk hocam kız değil mi diye bir kaç kez sordum kesin kız değişmez korkma dedi 😂😂 net konuştu sizinki biraz benziyor falan demiş