muge1661 Kızlar bugün sabah predictör erken gebelik testi yaptım yine silik çizgi çıktı, 4 gündür silik çizgi halinde. Ama dün kahvemsi bi akıntı gelmişti şimdi azaldı peçeteye sildikçe az az geliyor. Adet mi olcam diye soruyorum kendime ama testlerim görseldeki gibi… acaba hcg artmıyor mu da silik çizgi çıkıyor. Kimyasal mı diye soruyorım kendime, kan tahlilide yaptıramıyorum tatildeyim oyüzden benzer durum yaşayan var mı aranızda meraktayım🙏🏻 https://imgyukle.com/i/mP0Rq
muge1661 Kahverengimsi peçeteye gelen şey çok az miktarda sürüntü gibi, karnımda ağrıda yok sadece sol kasıkta hafif batma okadar ara ara, bilemedim ne bu 🥲
muge1661 İşte bana hemen 2 saatte sonuç verecek biryer yok elim kolum bağlı bekliyorum anca tatilden dönünce… ama şu silik çizgi olayına takıldım, diyelim ki hamilelik var niye silik çıkıyor 😬