Yarından itibaren 38 bitmiş olucak hayırlısıyla :) Son 15 kaldı napsam bebek zayıf yürürdüm çok doğuma hazırlık için ama biseyler yiyip uzanıyorum ha bire siz neler yapıyorsunuz ?Sanki karnım git gide küçülüyor anlamadım 🤔Geçmeyen gün yapmışlar. Tuvalet kagidi bitti nişan ,belirti varmı diye wcye gitmekten 😂Yani böyle yatarakta doğum olur mu ki ? Yürüsem bebek zayiflarmi acaba 😂😂Doktor hayır dedi ama kafamda deli sorular 😒Aynı gün olanlar bir post altında mı bulussak böyle zaman geçmiyor 🙄