Cok pozitif bir hikaye değil ilk olarak ondan bahsedeyim 18 Ağustos öğlen 12 gibi sancilanmaya basladim ve hemen baska tür bir sancı olduğunu anladım 10 dakikada bir 15 dakidada bazen yarım saatte falan geliyodu hafiften aksam 8 gibi acile geldim bununla doğum olmaz ama bununlada başlayabilir demişti doktor git eve doğum cantani hazirla neyse geldik gece 00 15e kadar sanci çektim yine ama uyumaya çalıştım saat 01 27 oldu uyandim tuvalete gittim geldim dahda uyuyamadım ben sancilar yine belli aralıklarla geliyodu ama bu kez dahada artmıştı neyse sabah 5e kadar sanci çektim eşim nöbetten geldi gidelim dedi dur dedim uyu biraz bende biraz daha sancilanayom artsa gideriz çünkü bi gün önce doktor yalanci sancidir demisti saat 8e kadar cektim sancilari artik dayanamadım yerde esimi uyandirdim hadi gidelim dedim ve geldik acil girisimizi yaptık nst muayne derken açıklık 3 4 cm dedi tabi ben o arada sancilar gelimce evde merdiven inip çıktım yürüdüm karnima su tuttum falan yatış yaptılar ve serum taktilar nst baglandi yatakta sanci karsilamak kadar eziyet veren baska birsey daha olmasa gerek hiç ayrılmadım nstden suni sancida ek yaptilar derken sancilar dayanılmaz hale geldi nasil bagiriyorum anneme yalvarıyorum şöyle ayirsinkar kalkayim falan doktorum inat etme gel sezeryana alalim dedi olmaz dedim dogurcam neyse suyumu patlattılar sonra ama gormeniz lazim inletiyorum oralari biraz yatakta ikindim sonra masaya aldılar o kadar zor bi doğum oldu ki 6 7 ebe bi doktor hep birlikte anca yaptırdılar doğumu karnıma çıkıp bastirdilar falan o kadarda güzel ikinmama ragmen doguramadim desem yeridir alttan kesi yaptilar falan son anda çıktı bebek kurtulduk yani oldukça zor gecti şuan bebegim kuvoze aldılar solunumu cok hizliymis diye salı günü vericez dediler bekliyorum acayip bi şok yasadim dogumdan sonra dogurdummu ben falan dedim ne sevinebildim ne aglayabildim yani cok garipti herşey