Senem_kirecci Kızlar kusura bakmayın biraz değişik bir soru heyecanımı mazur görün 39 haftaligim bebegimle konusuyorum hadi dogda sevelim seni ben seni çok özledim merak ediyorum felan diyorum bebeğiyle konuşup doğuran var mi😅linç yapmayalım ya
Zehra9616 Senem_kirecci bebegiyle konusmayan varmı ki? Ben ilk hamileligimde surekli babasini sikayet ederdim 😀
mathildaa Senem_kirecci ay buna da linç gelmez herhalde 😄 o bizi hissediyor anne sesiyle rahatliyor. Ne güzel konus tabi. Ben hamileligimi öğrendiğim günden beri konuşuyorum 🥰
Cagla-91 Senem_kirecci ben de konuşuyorum hep canım ki konuşmak gerekiyormuş zaten aradaki bağı kuvvetlendirmek için 🥰
hepoyleolurzaten Senem_kirecci bu linçlenecek birşey değil ki ☺ bizim ebemiz özellikle son haftalarda konuşmamızı istedi, bebeğiniz hissediyor sizi dinliyor onu artık beklediğinizi anlaması için her gün konuşun dedi 🥰
Nessliihhaann Senem_kirecci linçlenecek bişey değil ❤️ Bebeğiniz sizi duyuyor ve hissediyor onunla konuşmanız onu heyecanlandırıp hareketlendiriyor hemde aranızdaki bağ kuvvetleniyor🥰 ben hamile olduğumu öğrendiğim günden beri hep konuşurum onunla. Sizde en iyisini yapıyorsunuz 🌸 Sağlıkla gelsin inşallah
Hlmdmr Senem_kirecci benim 3. Bebegim ben ayri konuşuyorum ablalari ayrı gel artık nolur diyorlar (: kaç tane olursa olsun hepsi ayrı güzel özel
nevamm1 Senem_kirecci ben ilk haftadan beri konuşuyorum ne var ki linclenecek konuşacak başka kimsem yok evde tekim ona anlatıyorum her şeyi şimdi hareketlerini hissediyorum bazen tepki veriyor elimi karnima koyunca artık doğsada aguu agguu diye cevap verse anasina 😁
Kvsraykt Senem_kirecci bende konuşuyorum eşimde sürekli sesleniyor bunlar güzel şeyler sizi şuan kendisi zannettiği için alışkın oluyormuş sesinize ancak baba da konuşursa asıl tepkileri ona veriyormuş böyle demişti ebe