Ben normal istiyorum Allah izin verirse arkadaşim normal yapmiştı bende yanindaydim sancı çekerken çok çekmişti benim o halimi gördüğün halde hala normal mi istiyosun diyo bende evet diyorum benim onu yaşamam lazım yasamadan anlayamam ne çektiğini hem herkezin bünyesi bir degil ki belki benimki kolay olacak illa yasayip tecrübe etmem lazım hemde anne olduğumu daha iyi anlarım her seyin normali dogalı bence insallah kendi sancimla da doğururum