YusufKereminAnnesi Kızlar ya 37 haftaya kadar çalışma süremi uzattım şuan 33+4 günlüğüz..Kız çocuğu erken doğuyor genelde dediler ayy heyecan bastı ..İşyerinde suyum gelirmiş bide bismillah ☺️ Ondanda önce sezeryan olucam zaten ilki sezeryan olduğu için... İlki erkekti sezeryandı erken aldılar ... Şimdi kız sezeryan olacak yine ...
Kubranurbulur YusufKereminAnnesi beniö bi tanıdığım var kız çocuğuna hamileydi 41 haftaya geldi doğuramıyodu 😂 en sonunda aldılar doğuma
Hanif Bende kızlar erken doğar diye duydum 34 haftalık olduk bekliyorum bakalım kızım ne zaman gelecek 😎 arkadaşım 38. Haftaya girdi doğurdu ama tabi herkeste farklı😆 bende de bi stres bi heyecan bekliyorum 💕🌸
Hanif Ozlem16 zaten şuan doğmasını beklemiyorum canım 😆😆 daha erken 38 den sonra istediği zaman gelebilir kızım 😎