Zara58 Merhaba arkadaşlar 37+1 günlük gebeyim iki gündür bel ve kasık ağrım var. Çocuk aşağı baskı yapıyor baya. Hareketleride yavaşladı. Uzaninca yada pozisyon değiştirince ağrı kesiliyor. Yalancı sancı böyle mi oluyo acaba. ?
xelifgulxx Zara58 doğum sancısı düzensiz olmaz canım 5 dk bir gelir uzun sürer ve her sancı vurduğuna sancın daha da ağır olur yatamazsın yalancı sancıdır