rengarenkduduv 16+3 haftalık hamileyim gün aşırı yoğun baş ağrılarım oluyor. Mentollü masaj yağı aldım kullanabilir miyim? Aranızda kullanan var mıdır?
Hafizeplt rengarenkduduv migren taşı kullanıyorum ben iyi geliyo ferahlatıyor tamamen geçmiyo benim kronik migrenim var o yüzden geçmesi zaten çok zor oluyo ama o kadar ağır değilse ağrınız iyi geliyo.. alnıma ve enseme yapıyorum ben.. önce sürüyorum taşı sonra masaj yapıyorum biraz
Yasemin_35 rengarenkduduv Ben kullanıyorum. Ağrı başlarken sürersem geçiriyor, ağrı arttığında sürersem biraz hafifletiyor. Viks de öneririm. Alın, ense ve omuzlara sürüp biraz masaj yapınca çok iyi geliyor
Seda_nrr rengarenkduduv ben başıma enseme hep sürüyordum ilk dört ay çok çektim migreni.Birde buz dolabına koyulan soğuk migren bantları var onlarda çok işe yarıyor
rengarenkduduv Hafizeplt Çok teşekkür ederim. Baş ağrılarım bu haftalarda çok sıklaştı ve Parol işe yaramıyor. Sabah ağrı ile uyanınca aklıma bu mentollü taş geldi umarım hafifletir.
Hafizeplt rengarenkduduv parolun sizw etkisi nasıl bilmiyorum ama ben ağrı tam gelmeden hissedince hafifken içiyorum iyi geliyor yoksa hiçbir etkisi yok sizde tam ağrımasını beklemeyin hissedince için sonra içene kadar
Didemmmmm rengarenkduduv merhaba canım ben 15. Haftada çok aşırı migren atakları geçirdim. Sonra çözümü biberiye yağı ve migren taşında buldum. Biberiye yağını pamuğa damlatıp enseme ve alnıma sürdüm. Baya rahatlattı ve ataklarım oldukça azaldı. Denemeni tavsiye ederim çok geçmiş olsun ❤️