zeynepin_annesiiii Kızlar telefonlar çok uygun s21 fln 700 TL gibi birşey sizce güvenilir mi ve bunların gümrük vergisi oluyo mu
tandirella001 zeynepin_annesiiii tabi ki oluyor Artı sepete ekle bak kargo parasına . Geçen 100 iralık bişey gördüm begenfim ekledim kargo parası 150 tlydi 🤣
Dilekcnkn zeynepin_annesiiii Yurtdışından telefon getirmek çok pahalı artık eskiden 150-200 tl açtırıyordun şimdi 2000 tl olmuş birde çok geç geliyor ve gümrük parasıda ödüyorsun yani türkiye garantili al kafan rahat olsun canım 😂😂