Kızlar dün kontrole gittim doktorumun izne çıktığını ve 8 eylülde döneceğini öğrendim başka bi doktora yönlendirdiler. 1 saat nst de kaldım bebek çok hareketsizmiş geliyo gidiyo devam diyo sonra muayene edicem diyor her neyse 1 saat sonunda odasına kabul etti çok şükür bebeğin kafası 1 hafta ileride dedi normal doğum zor olur dedi kendi doktorunu bekleme haftaya tekrar gel o gelene kadar doğurmuş olursun falan dedi beni direkt sezeryana almaya çalışıyor sanki öyle hissettim dün gece uyuyamadım korkudan haftaya tekrar gel dedi ama ben kendi doktorumu beklemek istiyorum ne yapsam bilemedim 😩