Zk3865 Arkadaşlar adet günüm 8 gün geçti hastaneye gittim kanda var görünüyor fakat kan değerim 592 çıktı kese ne zaman görünür?
wills Zk3865 benim 4+4 haftalikken gozukmustu büyük ihtimalle betan 3 binin üzerinde dedi doktor. 2500 3000 olunca kese gözüküyor canim. Ama seninki gec döllenme olabilir. İlerleyen zamanlarda insallah keseyi sonrada bebisi gormen nasip olsun inşallah 🤲🏻
Ceydacetin Zk3865 canım benim 2000 de bile görülmedi dış gebelik denildi hatta ameliyat bile olucaktım boşuna 6. Haftada alttan bile anca görüldü 8. Haftada hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk
Buselbir55 Melikeek merhaba benim betam 15 çıktı dün akşam ultrasonda kesem görünmedi ama hamileyim sanırım değil mi çok istiyoruz biz ama bilemedim
HaticeeC Zk3865 417 idi benim 5 gün gecikmede 1500 le 3000 arasinda görünüyor kese. Ben öğrendikten 1 hafta sonra görmüştüm umarım düzenli artışla tez vakitte görürsünüz 😌🙏
Aybiketopal Zk3865 değer 2 bin ve üstü olunca gözükür dedi doktor 6. Haftada vajinal ultrasonla gorebildik 8 de kalp atışıni duyduk
Zk3865 Aybiketopal benim doktorda kendince hesap etti haftaya cumartesi günü görünür o zmaan bir daha bakalım dedi. Kan uyuşmazlığı olabilir mi bilginiz var mı 0rh+ve ARh- olanlarda çünkü ilk gebelik 6.hafta kalp durması sonucu kürtaj olmuştum
Aybiketopal Zk3865 önemli olan annenin kan grubu eğer anne negatifse bu risk oluyo sizin kan grubunuz negatif mi
eso14 Bende sat a göre 4+2 haftalık gebeyim. Doktorum 2 hafta süre verdi randevu için 10 gün sonra gidicem ama kese gözükür mü bilmiyorum. Adetten önce öğrendim hamileliğimi ve hcg değerim 182 çıkmıştı ❤️
eso14 Buselbir55 5 üstü değerlerin pozitif olduğunu biliyorum cnm. Muhtemelen daha çok yenidir. Hayırlı olsun 🎀
Melikeek Buselbir55 Daha cok cok yenidir senınkı canım hayırlısıyla degerın yukselır saglıklı bir sekılde kucagınıza alırsınız🌸