Kızlar ya biliyorum erken ama merak ediyorum bazıları teori yapıyor keseye göre boya göre falan şuan 13 haftalık hamileyim çarşamba kontrolüm var inşallah ögrenir im cinsiyeti ama tahmin yapabilen var mı acaba bakar mısınız yapan varsa etiket yapar mısınız
https://imgyukle.com/i/GddD1
https://imgyukle.com/i/GdAxA