Selamlar, gunde 2 pakete yakin sigara iciyordum. Hamileligimi ogrendikten 3 gun sonra biraktim. Evet cok zordu ama bir sekilde gecti. İlk haftalar elim ayagim bosaliyordu, basim dönüyordu, surekli sigara icme istegi geliyordu. 22 haftalik hamileyim agzima dahi surmedim. Tabii ki herkesin nefsi kendine ama acikcasi “birakamiyorum” demek bahaneden baska bir sey degil. Hem bebegime bir sey olacak diye kaygılanıp hem de sigara icmeye devam etmek hic samimi degil…