Dilan_karahan benim rahim ağzını tamamen kapatıyor. 20. Hafta detaylıda çıktı yükselmedi 35 haftalığım. 32. Haftada 4-5 damla kadar bi kanamam oldu devam etmedi. Duphaston ilaç kullanıyorum 20. Haftadan beri bugüne kadar geldik çok şükür. Bana doktorum çalışabilirsin dediği için 32 ye kadar çalıştım. Hala ev işlerini gün içinde kendim yapıyorum beni çok sıkmıyor doktorum dikkat et dedi sadece, sürekli yatacaksın demiyorum dedi. 38. Haftaya doğum planladık sezaryen olacağım ama zaten isteğe bağlı sezaryen olurdum büyük ihtimal.