Esra50Çarşamba akşamından beri belirtilerim var. İlk günler kafamı kaldıramadım yerinden. Burın akıntısı, boğaz ağrısı, öksürük, geniz akıntısı var. Ateşim çıkıyordu arada o çok kötü yapıyor. Dün gece bugün ateş yok çok şükür. Daha iyi hissediyorum. Günde 3 parol içmeye başladım. Belki parol kesmiş olabilir.