ebusradem Sevgili anneler kızıma Hüma ismini koyduk ama yanına başka bir isim de istiyoruz. Hüma ile başlamasını istiyoruz. Hüma Vera nasıl bir isim? Önerilerinizi almak istiyorum ? 😊
Ankaku ebusradem vera çok uyumsuz vede çok sacpa isim geldi…kusura bakmayin lütfen (ver) a eklemissin gibi Çocuklar acımasızdır isim koyarken okuluda düşünün ayşe hüma
ebusradem Ankaku Ankaku Vera isminin anlamını sevdiğim için kullanmak istedim. Günahtan kaçınan takvalı olan anlamları var. Birde Hüma ismiyle seslenildiğinde (mavera ) ismi çıkıyor ağızdan ahenkli geldi oda hoşuma gitti. Bir yetişkin olarak Dediğiniz açıdan hiç ama hiç düşünmedim aklımın ucuna gelmedi. Küçücük çocukların bu şekilde düşüneceğini düşünmüyorum. Ama uyumu saçma geldiyse bu yorum için teşekkür ederim fikirlerinizi almak istiyordum zaten 😊
Zhraagk Birinci ismin yanına başka bir isim zor olur bence ama hümayı ikinci isim olarak kullanırsınız daha uyumlu isimler bulabilirsiniz 😊 mesela; Amine Hüma Zeynep hüma Ayşe hüma Ikra Hüma Ravza Hüma yadaa Hüma naz 😊
ebusradem Zhraagk sıkıntı bu hümayı ikinci isim kullanınca okadar beğendiğim isimler var ki saydıklarınız da dahil o yüzden Hüma başa gelsin istedim bu seferde uyumlu bulmak zor oluyor 🥲
Kusciviltisi ebusradem bence çok Farklı ve güzel olmuş hüma ismi bile Vera dan dolayı kulağıma Farklı hoş geldi
Tuba04 ebusradem yanlış anlamayın ama Hüma ikinci sırada olsa daha iyi olur yoksa bir sıfat gibi geldi kendinden sonraki ismi niteliyor sanki hüma erva demek var erva hüma demek var farkı anladınız mı ❤️
ebusradem 2numarasusam onu da düşündük soyismimiz Şahin Hümaşah Şahin diye ☺️ Ama babamız olumlu bakmıyor şaha☹️
Mom3834 Elifggnc kızınızın sınıfında hem hüma hem de vera en az 3 kişi olacak ileride 😅😬 bir de ikisini koyuyorsunuz..6 kişi 🙈 hüma hiç hoşuma gitmiyor ama illa hüma koyacaksanız bari 2.ismi değiştirin biraz derim ben.. sadece Vera daha güzel benim fikrim. ebusradem ☺️