aycelenx 33.haftada 3 cm açıklığım vardı. 36.haftaya kadar ilaç kullandım kasılmalar için. Şimdi 38+4 oldum. Doğumun başlaması için neler yapabilirim? Gerçekten işe yarayan neler var??
Ciara93 aycelenx ahududu çayı duymuştum biri daha yazmış buraya hatırlatma oldu bana da Bi araştır sen de
Ciara93 aycelenx ben de yarın gidip bakacağım aktarlara inşallah bulurum 🙏 Hurma yedin mi peki cnm? Açıklığın olmuş ya ondan sordum
aycelenx Ciara93 Açıklığım olmadan yememiştim, 36dan sonra yemeye başladım fazlasıyla. O da cık fayda etmedi
Ebrar34 aycelenx hurma tek sayı şeklinde yenmeli çift sayı yemek iyi değil araştırın dinimizde peygamberimiz tek sayılarda yiyin demiş faydaları falan nette bulursunuz