Bende ilk aydan o sarı suyu sürekli çıkarıyordum ne yersem de fayda etmiyor şuan 5 aylık oldum halen devam ediyor her gün bıkmadan usanmadan kusuyorum kusans kadar da canım çıkıyor ilaç kullanmak istemediğim için doktorum zencefil bide yoğurt yememi önerdi sizde deneyin isterseniz