ArasisMom ben kızım 9-10 aylıkken britax romer advancefix iv r almıştım. 9-36 kilo. Kızım uzun boylu, uzun süre kullanırız diye. Ama kızım hiç oturmak istemedi bi zaman sonra. 3-4 ay denedik ama olmadı, yolculukta 15-20 dk snra ağlamaya başlıyordu. Sonra be safe izi comfort izofixli aldık( bu koltuk 9-18 kg). O kadar fark etti ki. Uzun yolculukta bile sesi çıkmadı kızımın. Daha yüksek olduğu için dışarıyı çok rahat görebiliyor. O yüZden de daha mutlu seyahat ediyor. Birde 9-36 olanlar biraz daha büyük olduğu için 2 yaşına kadar fln çocuklar çok rahat edemiyor onlarda. Kızım 2,5 yaşında Daha yeni yeni britaxta sorun çıkarmadan oturuyor. Ama yinede be sagede daha mutlu. Benim tek tabsiye edeceğim be safe olur.