LivaveLeyla Balanneee amanullah çağatay mükemmel bir dr 👌🏻 2. doğumum olacak sayesinde çok güzel rahat kafa bir hamilelik sürecim var çok şükür tavsiye ederim
Minammm Balanneee merhaba ilk önce Amanullah beye gittim evet çok iyi bir doktor ama SGK ile anlaşması olmadığından yazdığı ilaçları gidip ayrıca başka bir hastanede kadın doğum doktoruna onaylatmak gerekiyor bununla uğraşmak çok zor geldi bana o neden evimede yakın olan MerkezPrime hastanesini tercih ettim Bülent Serdar SAN’la devam ediyorum çok iyi bir doktor çok ilgili sorularıma bıkmadan cevap veriyor baştan savmıyor asla ben çok memnunum kendisinden
Sblatc Balanneee ben darıca dayım baya bi araştırdım. Gebze yüzyılda seher çınar ve Sibel mutlu iyi diye duydum. Medar da Müge emeksiz ve mine atlı. Merkez prime da Aslıhan arıöz. Ama muayene ücretleri biraz fazla geldi. Hayalimdeki doktor seher çınar şu an😊 instagram dan takip ediyorum. Bu ay darıca Hospital parkta semavi kurt a gitmeye başladım. O da iyidi hemde ücret olarak daha uygun ama doğum için karar vermedim henüz. Hospital parkta doğum yapan falan var mı çevrenizde. Ebeler falan nasıl acaba
Esmaucar18 Balanneee Gebze Medar Hastanesi Mine Atlı 👍 35 haftamdayım geçen haftaya kadar merkez prime hastanesinde Aslıhan hanıma gittim beni erken doğum olabilir hazırlıklı ol her an diye bi telaşa soktu geçen hafta mine hanıma gittim aslıhan hanımın söylediklerinin tam tersini söyledi aslında çok iyi doktor diyolardı ama başıma da böyle bişey geldi 🙄
KubraAydin Ben Medar Hastanesi’ne gidiyorum Müge emeksiz var , çok güler yüzlü iyi bi doktor, ama o hastanenin bütün kadın doğum doktorulaei iyi 🌼
Balanneee KubraAydin Müge hanımdan bütün gün beta sonucumu alamadım telefonda günün sonunda unutmuşuzdur dedi .allah korusun acil bir durum olduğunda hiç ulaşamam
Sunavarol Ben ilk gebeliğimde medicalparkta Ahmet Rıza esmere gittim. Bu kez arkadaşlarım Mevlüt akın Azmanı çok övdü haftaya randevum var bakalım
Balanneee Sunavarol ilk hamileliğimde medikalpark Mine hanıma gittim çok memnundum ama şuan muayene ücretleri çok pahalı
Sunavarol Balanneee ben medicalde ilk Mine’ye gittim ama sevmemiştim doktoru Ahmet’le devam ettim. Maalesef ama bu akın bey daha uygun fiyatlı o yüzden arayışa girdim zaten
LivaveLeyla Balanneee özel muayenehanesi var iş bankasının üstünde ben maltepeden geldiğim için neresi olarak geçiyor bilmiyorum tam olarak
KubraAydin Balanneee Olabilir tabiki , sonuçta onlarda yoğun çalışıyorlar ve bir sürü hastaları var 🙂
Meryem80 Fatih devlet hastanesinde Ayhan turkmen var o da cok iyi bir doktor darıcada murat mengulluoglu var ona gıdıyıurm suan dogumu orda dusundugum İcin
Sblatc Meryem80 kaç haftalık hamilesiniz. Bende 6.aya kadar farabi ye gittim genelde. Doğum için emin değilim ama. Çok kalabalık olduğunu duydum Suriyeliler falan çokmuş. Doğumhaneye girerken telefonunuzla girmek yasak, sancı sırasında yanınızda kimse olmuyo ve doğumdan sonra odalar 2 kişilik oluyo. Bazı kişilerden ebelerin ilgisiz olduğunu duydum. Sizin bilginiz var mı
Nazmila1978 6 sene oldu Gebze den geleli yurt dışında yaşıyorum şimdi, ama oraları çok ama çok özledim, İçinizde Mollafenere, Tepeköye, veya cuma çarşısına, yada meydana, povidar marina tuzla ya gidenler olursa, bana bir resim atabilirmisiniz lütfen 🙁
Sblatc Nazmila1978 https://resimyukle.io/g/y9t9gy9ZYI Buyrun size çoban Mustafa Paşa cami çevresi😊 bi kere kedi geldi yanıma oturdu öylece kalkmadı sonra koca bi köpek geldi ben kediden daha çok korktum kedi uyumaya devam etti😅
Meryem80 Sblatc ben kızımda orda dogum yaptım telefon gırdırdım yanında karısmıyorlardı 6 yıl once cok ta guzel ılgılenmıslerdı evet o sıralar odalar iki kısılıktı ama suan pandemı den dolayı bir kısılık diye bılıyorum dogru dur suriyelı genelde cok oluyor orda ama fatih hastanesinin dogumhane bolumu kapalı mecbur gideni oraya yonlendırıyor lar. Suan 23 haftalık hamileyim bundan once bir kaybım oldu yine oraya gittim guzel ilgilendi ler o kisinin hemsırelere davranmasından kaynaklı bence ben memnun kaldım bilmiyorum