sblgzgn Güzel anneler merhaba. Dün akşam halsizlik, üşüme, yüksek ateşle başlayan rahatsızlığım hala geçmedi. Dün geceden beri 300 ml e yakın süt sağdım, ayrıca bebeğimi 2 saatte bir 20 dk boyunca emzirdim. Bir ara ateşim düşer gibi oldu ancak şuan son nokta 39.9 derece ateş. 1 saat önce antibiyotik ve ateş düşürücü kullandım doktorumun tavsiyesi ile. Ancak yine sonuç yok 🤷♀️ Geçmemesinden endişe ediyorum. Başına gelenler var mıdır bir öneriniz?