Kızlar 20+4 haftalığız son bir haftadır göğüs uçlarımda öyle bir acı varki artık ağlayacak duruma geldim. Lansinohun Göğüs ucu kremini kullanıyodum bazende çatlamaması için yağ sürüyodum çünkü neredeyse x2 büyüdü göğüslerim😩 2 gün önce sabah kalktığımda göğsümden su gelmişti yatak bile ıslanmış. Doktorumu aradım krem dahil hiç bişey sürmemem gerektiğini göğüsün uyarıldığını ve rahimdeki kasılmaları tetileyerek erken doğuma yol açtığını bu tarz ürünlerin doğuma iki hafta kala kullanılmaya başlanacağını söyledi. Fakat acıya dayanamıyorum bu sorunu yaşayan varmı hiç mi çözüm yok bilen biri söylesin😢