Bsranurr Devlet hastanelerinden sıra almak mümkün değil özel hastaneye gitçez mecbur ama fiyatlar ucmus daha önceki bebiiim de Ayşe günence gidiyordum bu sefer başka doktora gidiyim dedim lütfen hangisi daha ilgiliyse onu söyler misiniz 🥰😍
Bsranurr Esmakorkmaz > Bsranurr merhabalar acaba doğum ücreti ve muayene ğcreti nedir o hastane de bilginiz var mı
cevtug42 Bsranurr ben 2019 da hacer yavşanda doğum yaptım ve çok memnun kaldım o kadar tatlı dilli birisi ki ben çok sevdim kendisini şimdi 2.nci hamileliğim ama imkanın yok olsa hiç göz kırpmadan hacer hanıma giderim odalarıda bana göre iyiydi temizliyorlardı sürekli ki covid yoktu o zamanlar ağustos ayında doğum yaptım kesinlikle hacer hanımı tavsiye ederim 😇
Deletedmom5545 Ben medova hastanesinde aysel hanıma gidiyorum Çok iyi birisi ve randevu almak bile zor oluyor genelde çok tercih edilen doktorlar arasında Ücreti 200 tl
Bsranurr cevtug42 aynen ben çevremden de sürekli Hacer hanımı duyuyorum bakalım hayırlısı inşlah sizde gidebilirsiniz birimde imkanımız yok suan ama bir şekilde gitçez
Bsranurr Gul-42 ama Ayşe hanım çok iyi de gidiyorsun birsey söylemiyor ve o kadar sessiz ki anlamıyorsun ne diyor
cevtug42 Bsranurr zaten hiç bulamaynca randevu mecbur gitcezde selçuklu tıpa gittim bi sefer ordanda çok memnun kaldım bütün ilgilenenleri çok iyiydi doğumumuda orda düşünüyorum inşallah
cevtug42 Bsranurr selçukludada randevu yokta ben gebelik polikniliği 1 2 falan yazıyo takip edip alıyorum doktor ismi yok diye tereddüt etmştim erkek doktora karşıydı eşim ama bana bayan denk geldi haftya yine aldım bakalım
Gul-42 Bsranurr bnm doktorumda oyle bsy demıo en ıyısı sımdı bsy dese kesın kafaya takarız bnmkının agzı var dılı yok 😀