birtanesi Esmabbrhan 1 tane 10′lu set ( hastane çıkışı için) 2 tane takım 2 tane tulum 10 tane bez 1 tane kundak takımı 1 tane pike Biberon Emzik Puset 😊🌺🌺🌺 Kendim için daha bişey koymadım 1 hafta kala sadece doğumdan sonra üstümü değiştireceğim rahat bi takım elbise koyacam o kadar😊😊. Bu 3. Doğumum hepte öyle gittim geldim çok şükür🤲😊😊
Iremsude Esmabbrhan ben hazirladim bi kac onemli seyleri sanada yazayim koymak istersen koyarsin sende Ameliyathaneye bebegin verilcek kiyafetleri icin; Penye battaniye Bebek bezi 5 li hastane cikisi (onlugunu koymadim ) Ikili ic zibin 1 adet corap Bebek icin; 2 takim 3 lu hastane cikisi 2 tane tulum 1 takim 5 li hastane cikisi 4 corap, 2 eldiven 15 adet bez 6 tane agiz mendili Islak mendil Biberon Emzik ve kutusu zincirini de koydum Pisik kremi 1 polar battaniye 2 muslim battaniye Puset Sari yuz ortusu Anne icin; 2 takim pijama 1 gecelik Lohusa taci terligi Makyaj malzemesi Emzirme atleti Sutyeni Kilot Corap Depent Gogus pedi Hirka yelek gibi isitacak bisey Sut sagma makimesi Sut posedi Emzirme ortusu Havlu Ve diger eklediklerim; Sallama cay Seker Tuz Kahve makinesi (su isitmak icin cok yardimci ) Zemzem suyu Gulsuyu Pamuk Islak mendil Kagit havlu pecete Kolonyagi Paketini acmadan altacma Paketini acmadan 10 lu bebek bezi Kirliler icin cop poseti Sanirim bu kadar 😊😊
Rabiakoksal gokcekocyigit07 göğüs pedini ben kullanmıştım göğüslerimin ucu açık yara olmuştu hemşire göğüs pedi kullandığım için yara olduğunu söylemişti naçizane bir tavsiye
Rabiakoksal İlk doğumumda 1 tam takım hastahne çıkış seti 15 20 kadr bebek bezi Islak mendil Alt açma bezi Yedek pen Penye battaniye Kışsa peluş battaniye Puset 5 tane ağız mendili 5 tane zıbın 3 tane takım yada tulum Kendim için 2 tane pijama takımı Sabahlık Terlik Kağıt havlu Hastahaneden çıkarken giyinmek için rahat kıyafetler Ped Hatırladıklarım bu kadar
Bankacianne48 Rabiakoksal ikinci dogumda liste baya azalıyor 🤣 ilk doğuma 3 valizle gittim ikinci icin ise sadece mombag hazırladım mini el valizi gibi bisey cocuk için kendime de küçük bi çanta 🤣🤣
gokcekocyigit07 Rabiakoksal daha önce kullandım çok da memnun kaldım, bu hamileliğim de sızıntı için de bazen kullanıyorum, yine doğumda da kullanacağım nasipse, e bebek baby me jelli olanı kullanıyorum , her vücut farklı tabi, teşekkür ederim 🤗
Rabiakoksal Bankacianne48 ikinci doğumuma daha çok var ama ilk doğumumda o kadr çok gereksiz şey koymuşum ki çantama 😅 sdece kendime yük yapmışım
Bankacianne48 Rabiakoksal aynn öyle oluyor fazla fazla koyuyorsun bizim valizin biri sadece yiyecek içecek olmustu şu ısıtıcı kahve vs hersey vardi annem kaynanam esim ben 4 kişi kaldık 2 gün yattık bide cok fazla gelen giden olmustu bu sefer uzaktayım kmse gelemeyecek😅
Esmabbrhan Tecrübe sahibi anneler daha iyi bilir tabi ki hep gereksiz çok şey katma diyorlar ama bilemiyorsun ki ne olacağını ne getireceğini durumun
Esmabbrhan Yakın zamanda bi arkadaşımın bebeği doğuma 1 hafta kala bebeğini kaybetti böyle şeyler beni çok etkiliyor bide aslında normal doğumdan dolayı olmuş diyorlar normal doğum istediği için bi hafta daha beklemen lazım demişler eve gitmiş bu yüzden sizce normal doğumu zorlamak iyi bişey mi bende normal olursa elbette isterim kim istemez ama illa normal olacak diye zorlamak bebek için ölüm mü demek oluyor sizce