Bana gaviscon verdi zararı var mı diye sordum kızdı doktor zararlı ilaç verir mi hiç bir doktor dedi. Şişeyi kafaya diksen yine bişey olmaz çünkü kana karışmıyor dedi mide koruyucu hap önermiyoruz kana karıştığı için dedi 3 aydan sonra öneriliyor o da