Sblmrt Ddmyvz evet kuzum verdi gün☺️Nasipse haftaya cuma günü sabah 8 30 da yatışımı yapcak bi heycan bi heycan🙈🙏
Minikmucizemmm Ddmyvz Malesef canım söylemedi Çarşamba tekrar gidicez 38 HAFTALIK oluyorum o zamanda Çatı muayenesi yapmıyor benim doktorum son ana kadar nstte sancıda çıkmıyor 40larda anlamadım nereye kadar böyle ☺️
inci_f yasminyasmin bildigim kadariyla acilma basladiktan sonra hizlandirmak icin pilates topu ile egzersiz yapiliyor ozel hastanelerde :/ doktorunuza danisin.
inci_f Bnm de uygulamaya gore 27 gunum var :/ ama normal istedigim icin tamamen kucuk hanim karar verecek 🤗 hurma dogumu kolaylastiriyor deniliyor acaba erken dogumu tetikler mi diye yemiyorum hic , bilgisi olan var mi? 37. Haftadayiz