Merhaba kizlar doktora muayneye gittim 2 cm acikligim varmis nstde sancilar belli duzende 45 civarinda doktor cati muayneside rahmi uyaracagim simdi bugun bol squat yap dedi eve gonderdi bebek inmis ama tam degil biraz daha indirmeye calis squatla dedi benzer surumda olanlar rahmi uyarinca kac gun sonra dogum yaptiniz bugun yarin olurmu aceba