Minikkkkkkk ben canımın çektiği her şeyi yiyorum midye sushi işkembe hariç, çiğ köfte de üstüste çok fazla olmasa da hamileliğim boyunca 4-5 kere falan yemişimdir bi sorun olmadı bişey olmaz bu kadardan da zaten isteğini geçirecek kadar yiyebilirsin bence biraz