Portakalimsi545 Oziinn bir de kimsenin dediğini güvenme örneğin, adet gelmesi için bitki çayı, adet söktürücü masaj, ilaç vs. ben inatla kullanmadım. Ne olur ne olmaz
Blossom00 Oziinn Yaaa üzülme İnşallah hemen olur diğer aya yeni bir umut bekliyoruz işte bende hala adet olmadım olsam da kurtulsam belirsizlik çok kötü🤷♀️ kaç gün gecikti de oldun canım
Portakalimsi545 Oziinn olsun canım benim. Hiç bozma morali. Güzel haberlerini diğer ay alırız inşallah ☺️🙏🏻
Blossom00 Oziinn İnşallah hiç umudum yok yarın gecikmenin 4. Günü oluyor adet olmazsam tekrar kan versem mi diye düşünüyorum negatif çıkcağını bile bile🤦🏻♀️ İlk defa mı böyle gecikti peki canım?
Blossom00 Gamze1313 Evet galiba o yüzden ama ilk defa böyle oluyor çok düzenli adetim hadi en fazla 2 gün geciksin bugün 3. Gün gelmesini istiyorum artık🤦🏻♀️
Gamze1313 Blossom00 Test yaptinmi yada kan ver bnm ki de gceti adetim ama bn hamileyim kan verdim yrn cikcak sonucu bakalım hayirlisj
Blossom00 Gamze1313 adet günümde kan testi negatifti yarın 4 gün gecikmiş olucak adet olmazsam belki yine veririm kan
Babykuzucuk Blossom00 adet günü 1.20 cıktı acaba yükselirmi yada gebelik varmı 2 gündür gecikmem var kafam iyice karıstı
Babykuzucuk Oziinn adet tarihim 20 di gittim kan verdim 1.20 çıkmıs . Ve hala olmadım. Kafam iyice karıstı sanırım stresten olmuyoruz
Blossom00 Babykuzucuk Bu sayıyla gebelik yok benimde adet günü 0.13 çıktı adetimde gelmedi hala stresten midir nedir senin gibi bende karışığım🤷♀️
Babykuzucuk Blossom00 yani yoksada bir an önce olmak istiyorum. İlk kez ovülasyon testi aldım ona başlamak istiyorum
Blossom00 Babykuzucuk Aynen canım bende aynı durumdayım olmak istiyorum artık hayırlısı olsun ikimiz içinde🙏🏻
Portakalimsi545 Babykuzucuk bana doktor yarın adet olursun dedikten sonra yükseldi 1,20 den neden olmasın 😂😂.