Kızlar eşimi işten çıkardılar işletmeyi kapatıyorlar tazminat falan verecekler ama doğumuma az bir zaman kaldı eşimin sigortası yatmayacak bende çalışmıyorum ben doğum yapsam devlet bunu karşılar mı eşim kara kara düşünüyor bende gördükçe üzülüyorum etrafımızda çoğu insan sigortanız olmadığı için devlet hastanesi olsa bile para ödersiniz diyor birde sizlere danışayım dedim bu durumu yaşayan varmı