evinygmrl Merhabalar. 7 aydır evliyim. Korunmuyorum. Dr.a gittim 3 defa klomen kullandım. Gecikmem oluyor ama hamilelik yok. Gecikme sonrası regl çok sancılı geçiyor. En son letresan verdi. Daha önce kullanıp hamile kalan var mı