Hanımlar günaydın. 39+6 günlük hamileyim. Dün 1 cm açılmam vardı doktorum çatı muayenesinde afedersiniz “parmağımı iyice soktum açılman hızlanır.” dedi. Akşam 19.00 civarı ortalama 10 dk.da bir, 23.00 civarı 5 dk da bir, gece 2-3 dk.da bir sancım oldu. Sancıların süresi de 30-40 saniye kadardı. Biraz daha bekleyip öyle gideyim, dedim. Sancım hafifledi ve uyumuşum. Şuan sancım yok denecek kadar az. Yine var ama şiddeti fazla değil. Akşamki sancılar yalancı sancı mıydı ve yalancı sancıyla açılma olur mu acaba ?