Baharelif___ Tatlı yiyemiyorum, hamilelikde tiksinti oldu, en son geçen perşembe gittim zaten çok hareketli olduğu için doktor göremedi çok fazla hareket ediyor 2 sn durmuyor o yüzden göremiyorum dedi. Banada gosterdi kıpır kıpır hiç durmuyor herhalde içeriyi geniş buldu. İlk 12. haftada gittim bağdaş kurup oturmuştu istifini pek bozmadı 13. Haftada da arkasını dönüp uyuyordu. Haftaya bakalım ne yapacak.