Bbuse12 Sevgili Anne adaylari ,tetanoz aşısını aç karnına mi tok karnına mi yaptınız? Ateş vs bi durum oldumu ?
gamzosgamzos Bbuse12 ac tok fark etmiyor hatta ben seker yuklemesinden donuste yaptirmistim kol agrisindan baska yan etki yapmamisti
Dilekcnkn Bbuse12 Aç veya tok farketmez , ateş değil ama ağrı yapabilir kolunu hareketsiz bırakma ve geldiğinde bir ağrı kesici iç çok şükür benim önceki gebeliklerimde çok ağrımıştı ama bu sefer hiç ağrım olmadı minicik bir sızı üzerine bile yatabildim yani
230820k Bbuse12 Benim tansiyonum düşmüştü baygınlık geçirmiştim sabah aç karna gitmiştim ama baya etkiledi kol ağrısını da 2 gün falan çektim ama kaldıramayacak kadarsa ağrımadı bir hafta sonra 2. Doza gidicem bakalım inşallah aynı şeyler olmaz ☺️