Kızlar önceki doğumumu a life da yaptım Ankara’da olanlar bilir Banu uçar vardı ayrıldı muayene açtı şuan tatilde diye gidemedim bende kese yerinde mi doye görmeye gideyim dedim internettem araştırdım Dr Oskar Ögüten önermiş iki kişi falan neyse o varmış aldım ama pişman oldum ya içeri girdik eşim ben kızım kızımı çıkartmak istedi aglayacaksa çıksın dedi daha sonra bana sen misin hamile dedi başka kim olacak sanki 😳 sonra neden erken geldin dedi benimde ağrılarım vardı gidip baktırmak istedik parasıyla değil mi 😁 daha sonra baktı daha çok küçük zaten çocuğun var neden bu kadar kasıyorsun istersen alalım dedi ben şok oldum dedim ki sürpriz bebek oldu dedi oda ha doguracak misin dedi evet dedim yani ben oraya ilkkez gitmişim hayretlere düştüm 😳😳😳
Asla gitmeyin hele ki yeni taze anneler moral bozmaktan başka birşey değil ya 😔