Melike-ygt1 Bebeğim 9 günlük gözlerinde çapaklanma var ılık su ile siliyorum ama yine oluyor hatta sol gözü açamıyor ne yapmalıyım
Hazelhazel Melike-ygt1 cnm biz bu durumda çayın demini ılıtıp gözüne pamukla süreriz ama öyle azcık sürme bunu hergün yap istersen bir zararıda yok çok iyi geliyor gözünü hiç açmıyorsa biraz gözünü açmaya çalış içinede girsin bu düzeltir merak etme
Dilekcnkn Melike-ygt1 Biz bayat çayı alıp pamukla gözüne sürerdik böyle bir durumla karşılaştığımızda dilersen deneyebilirsin baktın olmuyor bir çocuk doktoruna götür damla falan verebilirler
YuvarlanamayanPandaa Melike-ygt1 o bir çok bebekte oluyor oğlumda sol gözünde 1 yaşına kadar oldu sütümle sildim çayla sildim doktor normal olur geçer dedi 1 yaşına girdi geçti
Burcuperi Dünyagözde çalışıyordum ben.Çocuk göz doktoruna götürmeniz gerekli doktor muayene etmeden söylenen ilaçları kullanmayın kanal tıkanıklığı olabilir mikrop kapmış olabilir doktorun muayene edip söylemesi daha doğru geçmiş olsun :)