ayselll123 ilk 4 ay tamamen çıkardığım şey 🥺 çok kötüydü hem bişey yiyemiyordum bulantıdan hem de ona rağmen boş midedeki safrayı çıkarıyordum sürekli 🥺 hiç halim kalmıyordu, doktor prilam vermişti çok yoğun olduğu zamanlar işe yaramıyordu ama genel olarak rahatlatıyordu, Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa zamanda bulantılarınız geçer ❤️