Selvihsyn 24+6 haftalık gebeyim. Bebegimin bazen hareketini hissediyorum bazen hissedemiyorum ve suanda dunden belli cok az hissettim ne yapmaliyim bilgi verirmisiniz.
Birgul Selvihsyn bu haftalarda düzenli olmuyor zaten. Bazen bütün gün hissederken bazen de daha az olabiliyor. Hatta 28-29 haftadan sonra daha düzenli ve güçlü olmaya başlıyor. Endişelenmeyin ☺️
Kuzucugun_annesi Selvihsyn bende senin gibiydim canim nerdeyse hic hissetmiyordum hareketlerini suan 30.haftamdayim yeni yeni hissetmeye basladim artik daha guclu vuruyor cunku yinede icin rahat etmezse doktoruna bi sor istersen😊🌷
Ankakusu35 Selvihsyn bende arada hıçkırıklarını hissediyorum tekme çok nadir atıyo benimde kafamı kurcalıyo çikolata yiyorum yine hareket yok kaç gündür çikolata kusucam:( 2. Gebeliğim ilkinde kızım kıpır kıpırdı hiç böyle düşünmezdim :( normal diyolar ama insanın içine kurt düşüyo yine de
gokcekocyigit07 Günaydın, telaş etme bu haftalarda uyku modunda oluyorlar ve hareketleri düzensiz oluyor bende korkuyla gittiğimde nst den sonra doktorum söyledi, ama tabi için rahat değilse doktoruna mutlaka danış, her şeyden önce stres yapma 👍
Limonnnn Selvihsyn boyle postlara hemen cevap veririm canim bende 24.haftada hissetmeye başladım ama cok hafifti korkuyordum hep karin kasların sıkı oldugu icin hissetmezmissin hic kendini de bebegi de strese sokma 🧚♀️