Mihriban_27 evet bugun yaptım darisi size olur inşallah🙏 suyum gelmesi sebebiyle açilma ve sancim yoktu doğum başlatıcak kadar 2 suni aldım açiklık ilerlemiyordu allahtan bebeğim doğmaya inatçi cıktı Herkesin doğumu kendine özel🙄 Ben anlatmim en iyisi inşallah sizinki ck güzel geçer