SumeyyeUslu Evet sezaryen oldu sancilar belimde basladi ve alakasiz bir sekilde dakikasi dakikasini tutmadi düzenli diyorum eksiliyo dakikasi düzensiz oldu hep doktor sancilar yüksek dedi ben hafif hissediyorum ama acilma da iyi oluyo bebeğin kafasi bas asagi ama tam normal doguma uygun da değildi doktor dedi normal doğurursun ama biraz zor olur dedi hiç riske atmayalim sezaryen olurmusun dedi olurum dedim basindan beri normal doğuma şartlamistim öyle istiyordum bebek de ona uygundu ama son ana kadar nasip herşey hayirlisiyla oldu saglikli olsunda bebek nasil olmus hiç fark etmiyo. ❤