Herkese merhaba ben WM KEÇİÖREN MEDİCALPARK hastanesinde kontrollerime devam ediyorum. Hastane ile anlaşmada gebe eğitimi, oda süsleme, fotoğraf vb birçok olacağı vardı fakat pandemi neden gösterilerek bu etkinlikler gerçekleştirilmiyor ama fiyatlar hep yükseliyor aynı hizmeti sunamayıp fiyatta da bişey yapılmıyor. Yani onu bunu geçtim gebeler için eğitimin verilmesi taraftarıyım birçok kişi ağrı yönetimini bırak ıkınma ve doğru nefesi bilmiyor bu yüzden doğumlarda zorlanılıyor. Devlet hastanesi halen bu eğitimleri sürdürüyor ayrıca 2kayıt türü var online da bu eğitimi veriyor ama özel hastaneler evet pandemi anne bebek sağlığını korumaya çalışıyorlar fakat anne eğitimi de önemli bir konu bu konu da bir online destek bile sunulmuyor anlamadım yani bu hizmet zor bir hizmet değil bir şekilde gerçekleştirilebilir birçok yer ve imkanlar pandemide devam etmekte bence bize vaadedilen doğum içeriğinde yerine getirilmeli diye düşünüyorum. Sizlerin hastanelerinde durum nedir?