Zeynepc Kızlar 36 haftalık hamileyim 2 gündür ishaalim biraz da kısıklarım ağrıyor ama sancım felan yok sürekli tuvaletim varmış gibi bı de enfeksiyon var korkuyorum bu doğum belirtisi mi ?
Addile Zeynepc sanırım bu ara herkeste var havadan mı sudan mı bilemedm bende gitmedim dr a kan hapları kesiyor biraz
Merveemin_96 Zeynepc ah aynı sorun bizdede var, 36+3 olduk 6 gündür bağırsaklarım gurul gurul attık bıktım 😫 midem yanıyor üşütmüşüm gibi ekşiyor neden böyle oldu anlamadım, artık tuvalete gidip ıkınmaktan mı bilmiyorum gören herkes karnın aşağılamış diyorlar 😫
greybrde Zeynepc enfeksiyon bende de var yaklaşık 10 günde ben çektim ishali vücut susuz kaldığından olabilirmiş bol su içtim muz yedim haşlanmış patates yedim şükür geçti
02112017 Valla 36 nın sonlarındayım ben canım 15 gündür ishalim nerdeyse doktora gitsem hiçbir şey yapamaz kendim haşlanmış patates muz vs hep tükettim ama geçmiyor bende sebebini çok araştırdım ama sanırım bebek baskı yaptığı için ve artan hormonlar nedeniyle bagırsaklar hızlı çalışıyor rahim büyüyor vücut kendini artık doğuma hazırlıyor diye düşünüyorum
Zeynepc Merveemin_96 ayy canım çok geçmiş olsun yaa sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah