zehranurr Ne uyuyabiliyorum, ne kalkabiliyorum, ne oturabiliyorum. Karnım taş kesildi resmen kaç saattir😫 nefeste alamıyorum sanki bebekler ağzımdan çıkacak. Arkada fonda Azer Bülbül oy dokunmayın çok fenayam çalıyo, gözler yaşlı. 😫😫
Bernie zehranurr ahh yaa ikiz bide,Allah sabir versin 😑 uykusuzluk kdr kotu bisey yok,insan acliga katlaniyo ama uykusuzluk ve susuzluga 🥺
Engzlevlt zehranurr ben de son günler öyleydim ama emin ol ki iyi günlerin doğduktan sonra hiç uyuyamıyorsunuz
Mervewy1 Bende su gibi uyandım her 3 saate bir kalkıyorum sizede oluyor mu bide bebekle ilgili rüyalar görmeye başladım 36+0 dayız
zehranurr Mervewy1 keşke 3 saatte bir uyansam gözümü kapatıp açıyorum resmen 😞😞😞 bizde 35+5 haftalığız 🥴
Humeyrasmsk Ay yemin ederim bende aynı durumdayım sıfır uyku çok kötüyüm vücudum su dolu balonmus gibi hissediyorum midem de bulaniyor gozlerim şişti uykusuzluktan Allah yardimcimiz olsun
zehranurr o1anneadayi çok şükür sıcaktan yana sorun yokta, dertler arasında boğuşuyorum 😂 karnımı bi düzeltemedim evin içinde yürü yürü yürü bi kendine gelmedi aşırı sert ve nefes bile alamıyorum 😣😣😣 midem yanıyo 🤢
zehranurr Bsrakya haftanız ileride size sormak istedim saatlerdir karnım aşırı sert uykudan uyanıyorum resmen yani ara ara düzelme falan yok. Belim kasıklarımda ağrıyor, bazen sıtma tutuyor sanki titriyorum resmen. 35+5 haftalığız ikizlerle pazartesi doğum olacak . Ben napsam acile mi gitsem yoksa böyle olması normal mi
Bsrakya zehranurr canım benim haftam ileride ve ne bir ağrı var ne de sancı sizin hem ikizmis hem de haftanizda erken değil sizinde baya var. Bel ağrıların varsa zaten hiç durma. Benim hiç bir ağrım yok sen düşün. Bi doktora görün canım.
Selenimom o1anneadayi Allah önden alistiriyor kuzum uykusuzluğa 😂 yoksa var ya doğunca bin beter olurduk
Eylem_kaya07 Gece 3 e kadar uyuyamadim 3 ten sonra uyudum 6.50 de uyandım uyuyamıyorum dogsaydi rahatlardik 😂🤦