Senem_kirecci Kızlar 39 haftalık oldum doğumum başlasın diye suya koysam olur mu bide sürelerini kendim okusam?
esraizmirli Senem_kirecci olmaz canım önce sancının gelmeai lazım surelerini oku bir suya kavanoza istersen ama otu koyacagın kap geniş olsunki açılmam hızlı ilerlesin ☺️
Iremsude Senem_kirecci bende actim bu posttan yazan olmadi bende okuyim bari yazanlari merakla bekliyorum😊
Zehra9616 Senem_kirecci sancin gelmezse hic bir anlami olmaz sancin minnak minnak baslyinca yap ki faydasi olsun
Havva_Altun esraizmirli ben yaptım ama hiç faydasını görmedim açılmam yok ama sancım var açılmam yok diye Doğum yapamıyorum
Hifaefraimm esraizmirli bu gerçekmi yoksa yine hurafe mi çünkü yapmak istiyorum meryem süresinin ayetlerini okuycam doğum sancısı gelince ama bu u ilk defa içtim doüruysa yapmak isterim
Hifaefraimm esraizmirli bu gerçekmi yoksa yine hurafe mi çünkü yapmak istiyorum meryem süresinin ayetlerini okuycam doğum sancısı gelince ama bu u ilk defa içtim doüruysa yapmak isterim
Arzuaksumom Sancın başladığında bir yakının senin yerine suya koyarak duasını etsin hatta sen hastaneye gittiğin an benim arkadaşım böyle yaptı otun faydası mı bilmem ama çok rahat doğum yaptı
esraizmirli Havva_Altun genelde işe yarıyor diyolar ama bilemedim çin malı falan mıydı acaba 😝tabiki şaka yapıyorum demekki görmen gereken şeyler var ☺️