Ozlemp takipli oldugunuz doktor devletteyse gündüzde gitseniz doğum anında girmeyecektir dopum yapacagımız gün doğumhanede kim nöbetçiyse o girer siz önceden arar biligilendirirseniz doktorunuz isterse olur ama ondanda ebeler doğurtuyor olası sezaryanlık birdey olursa doktor müdahale ediyor