Ben 14 Aralık 2020da dogum yaptım 2 sezeryan ilk çocuğum 2015 yılında idi smdi hamile olma ihtimalim var acaba 3 sezeryan bu kadar arası az olunca sorun yaşayan varmi korkudan doktora gidemedim pazartesi günü gdicem bu arada evde test yaptm 2 çizgi silikti pazartesi günü yapmıştım doktorum haftaya gel belli olur dedi ama korkuyorum sezeryan süreci nasıl geçecek diye