Evet kızlar bende doğurdum cok sukur. Sabah kontrolu vardı nst de 2 kez kalp rıtmı 115 lere kadar düşmüştü 3 kez alttan muayane edildim hiç açıklık olmadığı için kordon da sıkıntı olacagı ıcın acil yatışla sezeryan oldum. Spinal olacaktım iğne hiç acıtmıyor ama tam uyuşmadığım için genel anestezi verildi ve minik kuşum saat 15.49 da dunya ya gozlerını actı. 🙂 Sezeryan kesinlikle korkuldugu gibi degılmış 6 saat sonra bişey yiyip içmedim 6 saatin sonunda ilk kalkış sadrcr zor. Dığer turlu yurusumu de yaptım bebrgımle de ılgılendım. Suan kızım yanımda uyuyor 🙂 hepinize dua ettim rabbim saga saglim kavuş alar nasıp etsin hepinize 💞💞