Gammmmmm7 bu postlari çok görmeye başladım ve bu sabah eşime sordum..Dedimki bir erkek olarak hamilelikte eşlerin ilgilenememesi hakkında ne düşünüyorsun dedim..Erkek bakış açısıyla dedi ki biz zaten çalışıp yoruluyoruz bir de hergun ilgilenemeyiz ama hamilelikte çok ilgi bekliyorsunuz bunalabiliyoruz dedi..Ben bunalmiyorum ama bizim de kendimize yetemedigimiz zaman oluyor bir de eşimiz çocuğumuzu düşünmediğimiz oluyor bizim de ilgiye ihtiyacımız olabiliyor dedi..Cok üzerine gitmeyin ,kendi kendinize bir mutlu olmaya çalışın çok uzun sürmez arada erkekler oyle olabiliyor