Betemmm sigara kullananlar var tabi ki,bebeği oldukça sağlıklı doğanlar da var.Bir de bebeği organ yetmezliği ile doğanlar,daha çok ilerleyen yaşlarda çocuğu sıkıntı yaşayanlar var.İçmek istiyorsanız zaten içersiniz kim ne dese burada okuyup içseniz başınıza Allah korusun bir organ yetmezliği gelse bebeğinizin bu insanları örnek almanız işinize yaramayacak.Ben 1,5-2 paket içiyordum yerdim resmen sigarayı,gebeliği öğrendiğim gün benim sebebiyet vermemden bebekte bir sorun olursa o vicdan azabı ile yaşayamam diye bıraktım çoook canım istese de asla içmedim.Ekstra 10 kilo aldım sigarayı bırakınca doktorum fazla kiloya normalde çok kızarım acil diyete sokarım ama sigarayı bırakan birisine asla bunu yapmam kilolu gebelik daha az risklidir sigara içenden dedi.Siz kendiniz karar verin burada başına bir şey gelen vardır gelmeyen vardır,teşhisi yapılan vardır daha yapılmamış vardır millete bakmayın bireysel düşünün.